imgHeader01

Wij waarderen uw mening

Ziekenhuis Tjongerschans vindt het belangrijk dat patiënten, familieleden en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om u zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent of dat u ideeën heeft over hoe wij de gang van zaken in ons ziekenhuis kunnen verbeteren. Wij stellen het zeer op prijs als u ons dit wilt laten weten. Hieronder kunt u lezen waar u met uw reactie terecht kunt.

 

Tevreden

Wilt u ons een positieve ervaring laten weten, dan kunt u dit doen via de betrokken medewerkers. Of u vult ons complimentenformulier in.Ook dan komt uw compliment bij de betrokken medewerkers terecht.

 

Een compliment sturen

 

Ontevreden

Als u niet tevreden bent over uw behandeling, uw verzorging of over onze organisatie, dan kunt u dat het beste bespreken met de betrokken medewerkers. Zij kunnen samen met u een oplossing zoeken. Mocht u na dit overleg niet tevreden zijn, of wilt u dit liever niet met de betrokken medewerkers bespreken, dan kunt u ook terecht bij de ombudsfunctionaris, via onderstaande link naar het klachtenformulier.

 

Een klacht indienen

 

Heeft u een tip voor ons?

Heeft u tips, suggesties of ideeën hoe wij onze zorg of dienstverlening kunnen verbeteren  dan horen wij dat graag! U kunt hiervoor gebruik maken van het tipformulier. 

 

Een tip geven

 

 

 

Disclaimer:

Uw gegevens worden via internet naar de ombudsfunctionaris van Ziekenhuis Tjongerschans verstuurd. Wij wijzen u erop dat internetverkeer nooit 100% veilig is en wij uw privacy niet kunnen garanderen.

Verder geldt dat wij:

- uw klacht uiteraard vertrouwelijk behandelen

- uw gegevens alleen gebruiken voor de behandeling van uw klacht

- anonieme meldingen niet in behandeling kunnen nemen.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.